Arrel de la reunió que vaig tindre amb el Director de RRHH, i analitzant l'organigrama que se'm facilita i que es pot veure adjunt a l'entrada anterior referent a Organigrama, destacar que l'empresa XXX es una empresa que podriem dir creada per donar suport a tres empreses del grup, dedicades a la moda del calçat i tèxtil.Les tres empreses a les que dona suport estan dirigides pels respectius Directors Generals que cal afegir no marquen cap mena de directriu a aquesta.
L'empresa està composada per 4 àrees:Manteniment i obres, Expansió, RRHH i Finances, cada una d'elles dirigida per un Director dÀrea que compta amb el suport dels respectius responsables i els seus tàcnics.
Destacar que l'Àrea de Finances és la més complexa i poc comú, ja que el propi Director d'aquesta és el Director General de l'empresa, i d'ell i concretament de la direcció financera pengen àrees molt diferents com pot ser la d'informàica o la de Adv(administració de vendes).Com he esmentat cada una d'elles té un responsabñe i els diferents tècnics.
A nvell de percepció personal, tot i que crec que tenen les àrees molt definides l'estructura jeràrquica de l'organigrama és bastant peculiar, precissament pel fet de que totes les presses de decissions i estrategia passin sota les ordres del director financer.
Practicum I:Detecció de necessitats formatives en empresa.Objectiu final:Elaboració d'un pla de formació. Practicum II:Elaboració de Curs de Lideratge i Treball en equip
No hay comentarios:
Publicar un comentario