jueves, 29 de marzo de 2012

Competències treballadors

Adjunto les competències que he redactat arrel de l'anàlisi organitzacional dels primers dies per determinar quins perfils porfessionals té l'empresa i poder adreçar posteriorment la formació en funció de les mancances d'aquestes.Els treballadors de l'empresa per tant han de reunir aquestes competències genèriques i els nous treballadors seran seleccionats segons aquests criteris
En resum serien:

COMPETÈNCIES GENÈRIQUES
FLEXIBILITAT
És l’habilitat d’adaptar-se i treballar eficaçment en diferents i variades situacions i amb persones o grups diversos. Suposa entendre i valorar postures diferents o punts de vista comuns o bé adaptar el propi enfocament a mesura que la situació ho requereix, o canviar o acceptar sense problemes els canvis en la pròpia organització o en les responsabilitats del lloc de treball.


IMPACTE I INFLUÈNCIA
És un desig de produir un impacte sobre els altres, influir en ells positivament o impressionar-les, amb la intenció d’aconseguir que segueixin un pla d’acció immediata


ORIENTACIÓ A L’ACOMPLIMENT
És una capacitat que consisteix en preocupar-se per treballar bé, o aconseguir un estàndard d’excel·lència. Aquest pot consistir en qüestions com una actuació personal passada, una mesura objectiva, l’actuació d’altres professionals o un repte que es posa un mateix per aconseguir alguna cosa que no s’ha desenvolupat anteriorment


ORIENTACIÓ AL CLIENT
És un desig d’ajudar o servir als clients anticipant-se, coneixent i entenent les necessitats dels mateixos i buscant la solució més adequada per a satisfer, i inclús excedir, les seves expectatives.


TREBALL EN EQUIP
És la capacitat de treballar amb altres per aconseguir metes comuns. Un equip de treball és un grup de persones amb capacitats complementaries que realitzen tasques interdependents i que persegueixen un objectiu comú i específic


PREOCUPACIÓ PER  L’ORDE I LA QUALITAT
Reflexa una preocupació constant per reduir la incertesa en l’entorn que rodeja al col·laborador


COMPROMÍS AMB L’ORGANITZACIÓ
És el grau d’adhesió a la cultura de l’organització, identificació amb els seus valors, reptes i objectius. Nivell de compromís personal i professional amb les directrius de l’Organització. Participació en la transmissió de valors


INICIATIVA
Predisposició per emprendre accions, millorar resultats o crear oportunitats a partir de  la identificació d’un problema, obstacle u oportunitat. Fa referència a l’actitud permanent d’adelantar-se als altres


INTEGRITAT
És la capacitat d’actuar en consonància amb el que es diu o es considera important .Inclou comunicar les intencions, idees i sentiments oberta i directament i estar disposats a actuar amb honestedat inclús en negociacions difícils amb agents externs.


AUTOCONFIANÇA
Creença en la capacitat d’un mateix per escollir l’enfocament adequat per una tasca i portar-lo a terme especialment en situacions difícils que suposen un repte

No hay comentarios:

Publicar un comentario